Այլ արտադրատեսակների և ծառայությունների պատվերներ
Քաղաքային վերելակների շահագործման և հսկման համակարգ
Տվյալ համակարգը նախատեսված է քաղաքային վերելակների շահագործումն ապահովող դիսպետչերական ծառայության համար: Համակարգը բաղկացած է վերելակների մեջ տեղադրված ինֆորմացիոն բլոկներից և կենտրոնական դիսպետչերական վահանակից:
Վերելակների ինֆորմացիոն բլոկները անհրաժեշտ տեխնիկական տեղեկությունները փոխանցում են և ձայնային կապն իրականացնում բջջային կապի միջոցով: Կենտրոնական դիսպետչերական վահանակը պատվիրատուի ցանկությամբ կարող է լինել համակարգչային ծրագրային ապահովումով կամ սովորական բջջային ապարատներով պարզեցված տարբերակով:
Վերելակների ինֆորմացիոն բլոկները սնվում են վերելակի մեջ տեղադրված 12 Վոլտ ակումուլյատորային մարտկոցից:
Համակարգի կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքը
1. Համակարգի՝ վերելակներում տեղադրվող ինֆորմացիոն բլոկները բաղկացած են միկրոպրոցեսորային կոնտրոլյոր ձևավորիչից և բջջային հեռախոսային ապարատից: Կենտրոնական դիսպետչերական վահանակը կարող է պատրաստվել համակարգչային ծրագրային ապահովման բլոկով, համակարգիչով և ծրագրային փաթեթով կամ սովորական բջջային հեռախոսային ապարատով:
2.1 Ինֆորմացիոն բլոկների աշխատանքի հիմքում ընկած է հետևյալ սկզբունքը՝ վերելակի ազդանշանային համակարգից վերցվում է ցանցային լարման բացակայությամբ ռելեային կոնտակտը, որը փոխանցվում է միկրոպրոցեսորին՝ ձևավորելով <Չկա ցանցային լարում> ազդանշանը:
2.2 Վերելակի ազդանշանային համակարգի՝ դռների անսարքության ռելեային կոնտակտը տալով միկրոպրոցեսորին ձևավորում է <Сигнализация охраны шахта> ազդանշանը:
2.3 Վերելակի <կանչ> կոճակի կոնտակները տալով միկրոպրոցեսորին ձևավորում է հեռախոսային զանգ դիսպետչերին, որը կապ է հաստատում վերելակի ուղևորի և դիսպետչերի միջև:
Կենտրոնական դիսպետչերական վահանակի աշխատանքի սկզբունքը
3.1 Եթե վահանակը կառուցված է համակարգչային ծրագրային ապահովմամբ, ապա ընդունելով վերելակի ինֆորմացիոն բլոկների ազդանշանները, գրանցում է վթարի ձևը, ժամանակը, իսկ ուղևորի զանգի դեպքում միացվում է երկկողմանի խոսակցություն ուղևորի և դիսպետչերի միջև: Մինչև վթարի վերացվելը 30 րոպեն մեկ անգամ տվյալ վերելակի ինֆորմացիոն բլոկը ուղարկում է տագնապի ազդանշանը 10 վայրկանի ընթացքում և անջատում: Բոլոր ազդանշանները, որոնք ընդունվել են համակարգչի կողմից, գրանցվում և պահպանվում են առնվազն մեկ ամսվա ընթացքում:
3.2 Պարզեցված կենտրոնական դիսպետչերական վահանակի դեպքում կա ընդամենը երեք բջջային հեռախոսային ապարատ, որոնցից մեկը ապահովում է ձայնային կապը ուղևորի և դիսպետչերի միջև, իսկ մյուս երկուսով ստանում ենք վթարների տեսակի մասին տեղեկություն:
Գնացուցակ` մեկ տարվա երաշխիքային սպասարկումով
|
|
Անվանումը |
1 հատի գինը առանց ԱԱՀ-ի /$/ |
Տեղադրման աշխատանքների համար /$/ |
|
1 |
վերելակներում տեղադրվող ինֆորմացիոն բլոկ բջջային հեռախոսի ապարատով |
130 |
70 |
|
2 |
համակարգչային ծրագրային ապահովման բլոկի մոդեմ |
600 |
250 |
|
3 |
համակարգչային ծրագրային ապահովման բլոկի համակարգիչ |
800 |
150 |
|
4 |
համակարգչային ծրագրային ապահովման բլոկի ծրագրային ապահովում |
3000 |
150 |
|
5 |
սովորական բջջային հեռախոսային ապարատներով կենտրոնական վահանակ |
600 |
250 |




